Periode, duur
Jaar 2, 2de semester 4 bijeenkomsten, zelfstudie is onderdeel van Project NU

Studiebelasting
4 bijeenkomsten x 2 uur , zelfstudie is onderdeel van Project NU

Bijdrage aan de competenties

1.4,1.5,2.2,2.3,2.5,2.6,3.1,3.2,3.3,3.4,3.5,.3,6

Inhoud
De studenten gaan als collectief een project opzetten, uitvoeren en evalueren. Het project, waarin er een een theatraal product/ervaring wordt gemaakt, dient maatschappelijk relevant te zijn, waarin er naar een artistieke signatuur als groep wordt gezocht. Het samenwerken op dit niveau, waarin er ruimte dient te komen om alle individuele talenten in te zetten alsmede om eigen zwaktes te onderzoeken en werkbaar te maken vereist een grotere beheersing van de Kaos Pilot vaardigheden. De evaluatie van het voorgaande project, het afstuderen van de eerstejaars, vormt het uitgangspunt van het individuele leren en het leren op team en groepsniveau. Wat ging goed? Wat kan beter? En hoe gaan we dat doen? Op zowel artistiek als organisatorisch gebied is de groep eindverantwoordelijk.  

Leerdoelen 

  • De student kan opereren binnen een collectief
  • De student kan bijdragen aan de maatschappelijke zeggingskracht van een project
  • De student kan feedback omzetten in ontwikkelpunten
  • De student gerichte feedback geven aan jaargenoten op basis van de KAOS Methode.

Werkvorm(en)
Kaos pIlot werkvormen

Studiemateriaal
KAOS Pilot Reader


Wijze van beoordeling
Indien de student minimaal 90% van de lestijd aanwezig is geweest en alle opdrachten heeft gedaan, ontvangt de student  feedback/ feedforward van de docent’. 

Criteria

  • De student kan een actieve en constructieve bijdrage leveren aan een collectief
  • De student kan binnen een maatschappelijke context projecten uitvoeren
  • De student kan feedback omzetten in ontwikkelpunten
  • De student gerichte feedback geven aan jaargenoten op basis van de KAOS Methode.

Dit is een vervolg op het KAOS Pilot jaar traject van jaar 1e 

Delen