Periode, duur
Jaar 1,2,3,4 per project verschillend

Studiebelasting
Verschilt per project variërend van 2-3 dagen tot project van 3-4 weken

Bijdrage aan de competenties
Ambachtelijk 1,2,3,4,5,6. Creërend/ artistiek vermogen 1,2,3,4. Onderzoekend 1,2 . Ontwikkeling 1,2, 3,4. Samenwerken 1,2,3,4,5.

Inhoud
Met de filmacademie wordt jaarlijks overlegd en besproken in welke projecten samenwerking mogelijk is. Studenten nemen deel bijv deel workshops nasynchronistaie, aan de green screen oefening bij Immersive media, bij de Fictie oefening van de Filmregie opleiding. En studenten nemen deel aan de eigen films die filmregie studenten in hun 3e en 4e jaar maken. Dit gebeurt op basis van eigen initiatief.

Leerdoelen
De leerdoelen varieren per onderdeel maar voor alle projecten geldt dat de student:

  • neemt verantwoordelijkheid voor zijn prestatie
  • communiceert op constructieve wijze met de student van de filmacademie.

Wijze van toetsing

  1. De studenten evalueren elkaar.
  2. Presentatie wordt waar mogelijk bekeken door de vakdocenten en besproken met de studenten.

Beoordelingscriteria
De gedragsindicatoren per bovengenoemde competenties.

Opmerkingen
We bevorderen samenwerking tussen student van beide opleidingen zo veel mogelijk door eigen initiatieven te honoreren.

Delen