Naar inhoud
zoek
NL
/
EN
sluit
sluit
Algemeen
Inleiding
Visie en doelstellingen van de opleidingen
Uitgangspunten onderwijs
Diversiteit en Inclusiviteit
Visie op leren en inrichting van het onderwijs
Opbouw van de opleidingsprogramma's
Inhoud van de opleidingsprogramma's
Fair Practice Module
Contacten met de beroepspraktijk en stages
Docenten
Studiebegeleiding
Evaluatie, toetsing en beoordeling
Vak- en integrale beoordelingen
Studiepunten en studiebelasting
Propedeuse-examen
Afsluitend examen
Examencommissie
Onderwijsondersteunende afdelingen
Productieafdeling
Kostuumatelier
Decoratelier
Afdeling Theatertechniek (ATT)
ID-lab
International Desk
Biblio-/mediatheek
Studenten voorzieningen
Decaan - studentenkwesties
Studeren met een functiebeperking
Student Life
Vertrouwenspersonen
Zorg & Advies Team
Health & Performance
Interne organisatie
Jaar- en onderwijsplanning
Organisatiestructuur
Medezeggenschap
Kwaliteitszorg
Financiële zaken
Inschrijven / uitschrijven
Leermiddelenbijdrage
Fondsen en beurzen
Regelingen
Onderwijs- en examenregeling (OER)
Studentenstatuut
Regeling negatief bindend studieadvies (nbsa)
Vrijstellingen
Klachten onderwijs
Klachtenregeling seksuele intimidatie en agressie
Colleges van Beroep voor examens
Academieregels
Persoonsregistratie
Opleidingen
Amsterdamse Toneelschool & Kleinkunstacademie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Toetsen en beoordelen
Competenties en uitstroomprofiel
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Design & Technologie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties en uitstroomprofiel Design & Technologie
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Mime
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties uitstroomprofiel Mime (acteur)
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Productie podiumkunsten
Visie en doelstelling
Beroepspraktijk
Missie van de opleiding
Inrichting en opbouw van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Sociale veiligheid
Competenties en gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
Keuzevakken
Organisatie van de opleiding
Regelingen en afspraken
COVID-19
Docenten en gastdocenten
Regie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties uitstroomprofiel Regie (theatermaker)
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Scenografie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties uitstroomprofiel Scenografie (theatermaker)
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Ad Technische Productie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties en uitstroomprofiel Technische Productie
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Theaterdocent
Visie en doelstellingen
De (hybride)beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Samenwerking
Onderwijsprogramma
Competenties uitstroomprofiel Theaterdocent
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Theaterdocent verkort
Visie
Beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Evaluatie, toetsen en beoordelen
Competenties uitstroomprofiel Theaterdocent
Module- en vakmodulebeschrijvingen
Inrichting van de opleiding
Overlegvormen binnen de opleiding
COVID-19
sluit
sluit
Algemeen
Inleiding
Visie en doelstellingen van de opleidingen
Uitgangspunten onderwijs
Diversiteit en Inclusiviteit
Visie op leren en inrichting van het onderwijs
Opbouw van de opleidingsprogramma's
Inhoud van de opleidingsprogramma's
Fair Practice Module
Contacten met de beroepspraktijk en stages
Docenten
Studiebegeleiding
Evaluatie, toetsing en beoordeling
Vak- en integrale beoordelingen
Studiepunten en studiebelasting
Propedeuse-examen
Afsluitend examen
Examencommissie
Onderwijsondersteunende afdelingen
Productieafdeling
Kostuumatelier
Decoratelier
Afdeling Theatertechniek (ATT)
ID-lab
International Desk
Biblio-/mediatheek
Studenten voorzieningen
Decaan - studentenkwesties
Studeren met een functiebeperking
Student Life
Vertrouwenspersonen
Zorg & Advies Team
Health & Performance
Interne organisatie
Jaar- en onderwijsplanning
Organisatiestructuur
Medezeggenschap
Kwaliteitszorg
Financiële zaken
Inschrijven / uitschrijven
Leermiddelenbijdrage
Fondsen en beurzen
Regelingen
Onderwijs- en examenregeling (OER)
Studentenstatuut
Regeling negatief bindend studieadvies (nbsa)
Vrijstellingen
Klachten onderwijs
Klachtenregeling seksuele intimidatie en agressie
Colleges van Beroep voor examens
Academieregels
Persoonsregistratie
Opleidingen
Amsterdamse Toneelschool & Kleinkunstacademie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Toetsen en beoordelen
Competenties en uitstroomprofiel
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Design & Technologie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties en uitstroomprofiel Design & Technologie
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Mime
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties uitstroomprofiel Mime (acteur)
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Productie podiumkunsten
Visie en doelstelling
Beroepspraktijk
Missie van de opleiding
Inrichting en opbouw van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Sociale veiligheid
Competenties en gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
Keuzevakken
Organisatie van de opleiding
Regelingen en afspraken
COVID-19
Docenten en gastdocenten
Regie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties uitstroomprofiel Regie (theatermaker)
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Scenografie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties uitstroomprofiel Scenografie (theatermaker)
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Ad Technische Productie
Visie en doelstellingen
Beroepspraktijk
Inrichting onderwijs
Onderwijsprogramma
Competenties en uitstroomprofiel Technische Productie
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Theaterdocent
Visie en doelstellingen
De (hybride)beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Samenwerking
Onderwijsprogramma
Competenties uitstroomprofiel Theaterdocent
Vakbeschrijvingen
Organisatie van de opleiding
COVID-19
Theaterdocent verkort
Visie
Beroepspraktijk
Inrichting van het onderwijs
Onderwijsprogramma
Evaluatie, toetsen en beoordelen
Competenties uitstroomprofiel Theaterdocent
Module- en vakmodulebeschrijvingen
Inrichting van de opleiding
Overlegvormen binnen de opleiding
COVID-19
Studiegids
2021-2022
NL
/
EN
zoek
menu
menu
sluit
Sitemap
Opleidingen
>
Amsterdamse Toneelschool & Kleinkunstacademie
>
Vakbeschrijvingen
>
jaar 2 en 3
>
middagblokken
middagblokken
storytelling docenten van Mezrab Storytelling Centre
filmacteren diverse docenten
acteren vanuit tekst diverse docenten
performance maken Quirine Racké en Helena Muskens
performance maken vanuit muziek Martin Verheesen & Wilko Sterke
projecten in samenwerking met Filmacademie
projecten in samenwerking met Regie
off the Beaten Track docenten van Stichting Nieuwe Helden
Delen
vakken